Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-21, 23:05   #165
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Kaster meg med her. Har konfirmant i Oslo i slutten av april. Konfirmantundervisningen blir digital, og jeg tror vel egentlig ikke at det lar seg gjennomføre noe stort selskap i april. Så vi vurderer å utsette selve festen til september.

Noen flere som vurderer å gjennomføre sermonien, men utsette festen?

Med unntak av konfirmanten selv og oss to sett med foreldre, bor all familie andre steder i landet. Både konfirmanten og vi foreldre har lyst å samle storfamilien til en ordentlig feiring for henne. Besteforeldre er helt klart i risikogruppen, og vet flere av dem ikke er så lystne på å dra til Oslo for tida. Så selv med de nærmeste, er det p.t. sannsynlig at april blir vanskelig. Og jeg ser hvertfall ikke for meg at det er mulig med noe stort selskap da.

Har lokale i boks både i april og september, og bestemmer oss for hva vi gjør om en måneds tid, tenker jeg.

Jeg hadde konfirmant i fjor, og vi valgte å utsette festen, hadde tenkt å ha den i juni i år, men jeg heller mer til å vente til august. På selve dagen var vi ute og spiste med besteforeldre, tante og onkel med fam, og gudmora. Tok kaffe og kaker hjemme hos foreldrene mine. Det ble en veldig fin dag.