Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-21, 17:17   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.699
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tenkte jeg skulle lære meg å strikke, fordi babyen min er aller søtest i strikkeklær. Men jeg er altså helt uten noen forkunnskaper, jeg kan legge opp masker og foreta selve strikktingen, men ikke noe mer enn det...

Så derav denne tråden. Den kommer sikkert til å bli full av spørsmål etterhvert. Det første spørsmålet er: når jeg ser på de klærne som babyens grandtante har strikket, synes det ikke når hun har byttet farge. Altså, det er ingen knute eller avklippet garn eller noe, det ser bare ut som om garnet har magisk skiftet farge. Hvordan har hun fått til det?

Noen garn er også farget i ulike farger- fargeskiftende garn. Det er veldig gøy!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat