Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-21, 12:00   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips og inspirasjon til de som trenger en ny hobby pga restriksjoner eller endrin

Jeg kan anbefale å impulsmale gulvet hvitt, for da kan man bruke masse tid på å vaske det etterpå.

(Men serr. Jeg anbefaler å male gulvet altså. Deilig tilfredsstillende.)

Utenom gulvmaling, tv-serier, mobilspill og å stirre ut i det tomme intet og kontemplere tilværelsen, driver jeg med dette:

Tegning - skikkelig lavterskelnivå, jeg har tegneblokk og noen gode blyanter og penner liggende fremme HELE tiden sånn at det bare er å løfte det opp og sette blyanten til papiret liksom, og har lovt meg selv at jeg ikke MÅ være så sabla variert, om alt jeg har lyst til å tegne er imaginære portretter av sure damer, så er det greit.

Kryssord - pandemitid er avistid, jeg har abb på Klassekampen og Aftenposten, og siden kryssordene der er vanskelige nok (for meg) til at jeg ikke klarer å rushe gjennom dem, har jeg alltids noen ruter å fundere på gjennom uken.

Hund - ut på tur hver dag! Ingen vei utenom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat