Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-21, 10:33   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.705
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slalåmbukse til langbeint ungdom

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vinterbukse, ikke vindbukse, det er til bruk i Slalåmbakken. Hun har både skallbukse og turbukse med stretch. Men de har sikkert mer enn en vinterbukse også ja, var derfor jeg lurte på om det var en spesiell modell som var anbefalt.


Og det var vinterbukse jeg mente ja, men de har flere av det også. DE ahr de samme biksene med og uten for stort sett, insulated er vinterbuksene. Jeg har oppdag-bukse, og det er vel oppdal jakke jeg har også, skulle gjerne hatt insulated av enten oppdal eller stranda kjenenr jegm for de jeg har er for kalde om vinteren.

Men hvilke som er lange i beina vet jeg altså ikke. Men strammes i livet kan de, med en stropp i hver side med borrelås.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat