Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-21, 15:06   #3
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boka som formet deg - leseprosjekt 2021

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hm.

Jeg vet ikke om jeg har en spesiell bok som definerer meg så veldig, men jeg vet veldig godt hvilken bok som fikk meg hekta på det skjønnlitterære sporet. I ungdomstida leste jeg nesten utelukkende bøker fra andre verdenskrig, men da jeg leste Ungdom av Arild Nyquist, ble jeg helt satt ut av fortellingen.

Den har jeg ikke lest. Faktisk tror jeg ikke at jeg har lest noe av Arild Nyquist. Den må på lista tror jeg.

Jeg hqr forresten også et prosjekt om å gjenlese endel bøker som jeg husker som sterke leseopplevelser fra ungdommen og tidlig voksenliv. Bl.a. The golden notebook av Doris Lessing, Krstin Lavrannsdatter-triologien, En terrorhandling eller krepsen vender seg til det av Andre Brink og noe av Nadine Gordimer.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat