Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-20, 00:46   #800
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.715
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg skullekjøpe duftlys i julegave (tillegg til noe annet) det ble en umulighet med munnbind, så endte opp med å kjøpe tre ulike - og kommer til å levere alle tilbake....

Jeg stod på bondens marked, innpakket i munnbind og fikk ikke prøvesmakt varene. Krysser bare fingrene for at det badsturøkte kukjøttet fra Namdal er like godt som i fjor.

Ellers har jeg og 15-åringen laget fløtekarameller i dag (og de fikk jeg prøvesmakt ) og vepsebol, noe som hun skal gi til vennene sine, og noe som vi skal ha selv. Ble så bra!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat