Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-20, 10:12   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.769
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ribbe - nybegynnertråd

Jeg bedriver en modifsert utgave an nrk-ribba, dagen derpå (vi serverer pinnekjøtt julaften klokken 5. Men vi serverer ribbe første juledag en eller annen gang i løpet av dagen, og er opptatt med bursdagsfeiring for lillemor, så langtidssteking er finfint det.)

Men siden vi også serverer denne til min mot som får akutt magevondt og diare av pepper så lages den uten det. Og timene passer jeg sånn så som så, også blir den skudd opp når det nærmer seg tid for mat og vips så er den ferdig

Vi serverer det dog flere ganger i året enn den ene, så den der setningen hos heiamat om at det er dumt den er begrenset til en dag i året, bommer komplett for meg. Svineribbe er god mat og v spiser det fere ganger i løpet av høst og vinter. Noen ganger langtids og andre kanger mer standard tilberedning jmf heftet fra matprat. (det bruker jeg ellers mye i denne tiden, både for å lage lammerumm og sylte. Mye god mat i det julematheftet)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat