Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-20, 19:16   #30
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste, varmeste vinterskoene?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men Ulvang-sokker er jo absolutt ikke det varmeste da. De har alt for stram vrangbord og reduserer blodtilstrømningen til tærne, og gjør at til og med jeg blir kald på føttene (og jeg er varm). Du må ha noen litt løsere strikkede sokker som ikke strammer.

Jeg kaller alle mellomtykke kjøpesokker for ulvangsokk. Tror ikke jeg eier en original sokk av merket akkurat nå, så jeg var litt omtrentelig der, beklager. Enig i at originalen er stram.

Det er Gore-tex (eller tilsvarende) i skoene og da har jeg lært at man egentlig skal bruke sokker i blandingsmaterial og ikke ren ull. Jeg har hatt de skoene i straks 8 år og de er brukt både med tykke ullsokker, tynne, ren ull og blandingsmaterialer og jeg blir kald. Det er aldri noe problem på tur i jevnt driv, men det skal ikke mye reduksjon i aktivitet før jeg blir frossen på beina. Men jeg er en sånn som fryser fort på føtter og fingre.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat