Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-07, 16:00   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?

Jeg har aldri blitt så voksen at jeg drikker vanlig traktekaffe. :urk: Etter at kaffebarene poppet opp har jeg lært meg å like cappuccino og cortado (med obskøne mengder sukker ). Nå er det såpass at jeg har lyst på det og går til en kafé for å få det - men sjelden mer enn 2-3 kopper i uken.

Jeg er superkresen, og drikker heller ikke sånne såkalt gode fra automat. Det må være ekte vare, ellers kan det bare være. Jeg gidder ikke å drikke kaffe på Broker lenger, f.eks.

Nå som jeg ammer, drikker jeg helst Rooibos-te, gjerne med eple/kanel. Det er faktisk ordentlig godt, og jeg drikker helt uten søtning.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat