Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-20, 14:15   #994
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

DET ER IKKE MOTGRUFF OG RANT NÅR DET ER NYANSERT, ASS! Da blir det plutselig debatt og saklig. Og det er POKKER så vanskelig å skulle spy ut av seg når folk åpenbart blir triste, krenket, fornærmet eller mener jeg har for lite alvorlig å bruke energien min på. JEG VIL HA ET FRISTED TIL Å GRUFFE UTEN AT NOEN SKAL BLANDE INN ANDRE FØLELSER. Ja, ja, får gå tilbake til å kjefte på barna mine, da.



I feel U, sister. Har vagt i minne at jeg tråkker ganske heftig på en tå eller 17 litt tidligere i tråden.

Mine tær er amputerte altså, sikkert fordi jeg ikke har noen at jeg er så flink til å danse på andres.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv