Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-20, 08:55   #924
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.103
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, de kan ikke spille kamp når hele laget er i karantene. Og noen må jo si det høyt: Landslaget SUGER!, så det spiller faktisk ingen rolle om de taper poengene på walkover eller på enda et begredelig tap!

Jeg er jo en skikkelig fotballnerd, men jeg er helt og fullstendig enig med deg. Man er altså ikke immun mot smitte bare fordi man er et landslag i fotball - det er jo ettertrykkelig bevist ved at en av dem ble smittet. Og da må man forholde seg til smittevern.


Altså; jeg skulle veldig, veldig gjerne vært på stadion i går og sett siste serierunde i Toppserien. Men så ble det ikke sånn når en av spillerne på motstanderlaget var smittet. Kjipt, men realiteten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv