Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-20, 10:09   #446
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg vet av erfaring at jeg ofte har med julestemning i november enn desember (for i desember skjer det så himla mye, jeg løper fra sted til sted, men håp om mindre julekonsterter etc i år da) og har derfor de senere årene bestemt meg for at jeg synes litt julestemning i en mørk o gg trist november er fint

Særlig i år, når jeg elles merker at denne novemberen trolig vil merkers av et Koronautbrydd som ser ut til å ramme bygda, i alle fall hører jeg om flere nærkontaker i karantene i bygda. Ikke mine nærkontaker, men et ledd eller to unna, men nok til at jeg hører om dem. Det er rundt oss. Det har tidligere ikke vært det, i kommunen ja, men ikke i vår del av den.

Så rett og slett... ja, julemusikk så holder det hodet fra å kverne for mye, helt innafor for min del.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat