Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-20, 18:09   #596
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Det føkkings bilpleiesenteret klarte for 3. gang å levere fra seg en bil som ikke er i nærheten av så ren som man burde kunne forvente. På tredje forsøker ble den ren inni, men det har fremdeles ikke klart å få den til å se blank og nyvasket ut på utsiden - den er full av hvite skjolder og sport av bonevoks.

Den var våt da jeg fikk den og jeg spurte spesifikt om det å spyle den ville fjerne bonevoksen skikkelig. Jada sa han. Neida, var riktig svar så jeg da den tørket.

Jeg har sendt en meget sur Mail og bedt dem om å tilbakebetale penger, det er uaktuelt å la dem gå løs på bilen en fjerde gang. Møkkabedrift!!! Nyoppstartet også (ny avdeling). Skulle virkelig tror de var interessert i å gjøre et godt førsteinntrykk.