Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-20, 20:55   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.254
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilderedigering på iPhone og overføring til PC

Tror problemet er identifisert. Pc-en er rett og slett for dårlig/utdatert/gammel/etc. Jentungen min fikk til å overføre dem til Macen sin. Men slett ikke problemfritt. Siden jeg har redigert samtlige bilder, ble de lagret i en spinnvill rekkefølge, og hun har sittet i timesvis for å rydde opp og legge dem i rett rekkefølge igjen. Men nå ser det ut til at jeg kan lage fotobok. Men jeg må visst slutte med å redigere bildene på mobilen fra nå av. Gjorde det aldri før, men det er jo SÅ enkelt på iPhonen. Oppdaget det i sommer. Jeg driver ikke med omfattende redigering, men de fleste bildene blir lysnet litt, og ellers så klipper jeg gjerne litt i kantene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat