Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-20, 09:27   #487
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg er heller ikke imponert over Trøndelag AP, dette burde de ha skjønt på egenhånd. De burde også lagt litt arbeid i å få fram historier som nå kommer i mediene og rydde i eget bo, om det skulle vært mulig å ta dem på alvor som likestillingsparti.

Samtidig er jeg, på vegne av verden, lettet over at dette ser ut til å gå skikkelig åt skogen for Giske. Det skal altså ikke være mulig å komme tilbake som ikke-spesielt-angrende-synder to år etter en sånn avsløring.
https://www.aftenposten.no/meninger/...om-partikultur

Samtidig håper jeg at kjøret kan gi seg ganske raskt etter at det blir klart at han ikke kommer noen vei i partiet. Mediene og Trøndelag AP bør verne den mannen mot seg selv ganske snart, samme hvor mye han ber om oppmerksomhet, før dette ender i tragedie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat