Sv: Haddy og boka
Jeg syntes det var interessant å høre AP-politikeren på Debatten, som hadde dratt i gang kvinneopprøret/oppropet hvor det kom fram at Trond G hadde vært med på telefon i det møtet der man skulle velge hvem som skulle innstilles som leder.... Det er en fin prosess tenker jeg..... Er det rart at ingen orket å ta opp kampen for å innstilles på nominasjonslista?
Og i alle intervjuer som har blitt gjort der man har spurt om partikulturen i Trøndelag AP så er det de som har ledende verv som har blitt spurt.... For det er jo de som rammes og kjenner det på kroppen dersom det er en ukultur lzm...og jeg er ikke imponert over Trøndelag AP, kan bare stille meg bak Tallulahs ord. Hvordan kunne de tro at de skulle få gjennom det valget uten reaksjoner?
Blir også matt av kommentarfeltene som sier: hvorfor kommer nye varsler nå? De burde ha kommet i den første runden. Det er tydeligvis vanskelig å forstå at det koster å varsle og at kanskje de håpet at forrige runde holdt, men at de er så i mot at Giske skal få et fremtredende verv og derfor velger å bidra nå.