Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-20, 23:33   #170
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.994
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Det var det da... en dæsj av ditt og en dæsj av datt, med rosmarin og soyasaus blant annet. Og stekesjy fra helstekt kylling stekt med masse hvitløk, noe rotgrønnsaker, en sitron... (Det er et spørsmål i seg selv, hvorfor i helsike helsteker jeg kylling. Jeg synes stykkene får bedre smak hvis jeg parterer først og steker den i biter, samt at å skjære helstekt fugl er en kunst jeg aldri har lært meg.)


Hehe, ja det er omtrent sånn jeg lager saus også, men greit å ane litt om hovedingrediensene i alle fall. Jeg synes helstekt kylling er saftigere, og partere den får man alltids til, som i at det faller jo alltid fra hverandre på ett eller annet vis.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv