Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-20, 22:56   #391
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg hører hjemme på venstresida og kunne vurdert å stemme AP på sikt. Det kommer aldri til å skje så lenge de lar Giske få makt.

Heldigvis er min feed, som omfatter flere AP-politikere på ulike nivåer, i generell harnisk. Flere har etterlyst menn som er i harnisk, og det er mange av dem også, altså.

Når det gjelder angrende synder, så kunne man kanskje sagt at Giske hadde fått sin andre sjanse allerede, han var etter alt å dømme delaktig i medlemsjukset i Oslo AUF i gamle dager, selv om han ikke var en av dem som ble dømt. (https://no.wikipedia.org/wiki/AUF-saken) Det er en del Oslo-AP-ere som aldri har glemt dette, og som dermed aldri har likt Giske i utgangspunktet.

Det er mulig jeg er en langsur person. Tillit er ganske vanskelig vunnet her, iallfall.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat