Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-20, 20:11   #90
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Vi sliter med hvordan vi skal løse at det ikke er lov til å ha flere enn 20 gjester om konfirmasjonen hjemme. Vi har et stort partytelt vi skulle ha det i, og det gledet konfirmanten seg til. Alle utleielokaler er utleid. Vi har ikke lyst til å fordele gjestene over to dager.

Også kjente jeg litt på her om dagen hvor absurd det er at jeg har 30 elever i et altfor lite klasserom samtidig som jeg ikke kan ha 40 gjester i et stort partytelt med plass til dobbelt så mange.

Argh.

Hvor stor radius har du? Vi kjørte to timer fra kirka til selskapet, og det funket helt fint. Men da var resten av gjestene bosatt ved der selskapet var, og var ikke med i kirka. Ikke sikkert det er mulig for dere.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat