Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-20, 12:37   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleveske til vg1 - hvor går man for å lete?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det tenkte jeg også. Å få tips om hva som er hipt på Smøla er ikke nødvendigvis relevant. Eller naboskolen, for den saks skyld. Ellers ser jeg mange med disse Day-bagene.

Ikke sant. I tillegg til at trendene skifter veldig fort. Det siste er det litt vanskelig å ta innover seg for en vgs-elev. Min niese ønsket seg desperat en Michael Kors-veske til å bruke på skolen (tror det var på ungdomsskolen riktignok), og hadde alskens argumenter for at det var god kvalitet, og den var så tidløs, og hun kom til å bruke den i mange år. Hun sparte et halvt års tid, og da var det plutselig Fjällräven Kånken alle skulle ha, og det viste seg at den tidløse Michael Kors-veska ikke var så tidløs likevel. Så hun sparte et par tusen på det skiftet i motebildet. Slik har det jo vært til alle tider, når det gjelder tenåringer, men litt ekstra problematisk når det er snakk om ting til flere tusen, som plutselig er helt ut året etterpå. Så det kan sikkert være lurt å vente og se litt hva de andre har ja.

Eller spørre sin kusine trendnissen.

De hippeste her ser for øvrig ut til å foretrekke enkle handlenett i tøy, til bøker og pc. Men det er mulig det først og fremst er studenter, litt vanskelig å skille sånn i forbifarten.

Sist redigert av My : 14-08-20 kl 12:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat