Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-20, 11:22   #1218
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, jeg tolker det slik at det kun er frarådet med mer enn 20 hjemme, men ikke ulovlig. Men det kan det altså bli. Lurer på når det skal skje i så fall?

Ja, det var det jeg oppfattet det også, men ble usikker når så mange var sikre på at det var ulovlig. Uansett, jeg lurer på om det egentlig vil gjøre noen stor forskjell om de gjør det til et forbud i stedet for et råd. Tror de fleste forholder seg til rådene som om de var faktiske forbud og påbud, og at de som gir blaffen i rådet heller ikke bryr seg mye mer om det blir ulovlig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv