Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-20, 08:25   #32
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamala Harris! Vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Også er jeg usikker på hvor stor betydning en visepresident har for valgresultatet, egentlig. (Bortsett fra i Sarah Palins tilfelle, der jeg tror det var en avgjørende tabbe.)

Iom at Biden er såpass gammel, så tror jeg det er helt avgjørende hvem han valgte som VP. Biden er avgjørende for å trekke de som syns det er trygt, ikke skummelt, å stemme på en gæmlis med en fot i graven, bare fordi han er hvit, rik mann. Og VPen hans er avgjørende for å trekke stemmer fra de som ønsker ledere som både vil noe og gjør noe.

Eller som en kompis av broren min skrev på Instagram: "Bare innrøm det, med den VP-kandidaten håper du at Biden vinner valget og dør rett etterpå."

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat