Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-20, 10:26   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter dere sofa?

Vi har en salong (3+2+1) fra 2000, den beholder vi nok en god stund ennå, jeg skal bare reparere litt på to armlener.

En hjørnesofa i kjellerstua fra omkring 2006, den måtte vi fikse en ødelagt fjær i, men nå er den helt OK igjen. Litt stygg på det ene armlenet, men der henger det et pledd over og så går det fint.

En sovesofa i gjesterom/kontor/TV-kroken for de voksne fra 2008. Den er like fin.

Vi hadde en sovesofa i kjellerstua som vi kjøpte i 1999. Den måtte vi reklamere på stoffet på to ganger, for den ble helt utslitt. I 2006 vurderte vi omtrekking, men det ble billigere med ny sofa og siden den i utgangspunktet var ganske billig, var vi ikke villige til å legge så mye penger i noe vi ikke trodde ville holde i mange år, så den ble byttet ut.

Fra 1995 til 2000 hadde jeg en brukt sofa som jeg trakk om selv. Den var greit, men fikk ikke være med videre på flyttelasset da vi kjøpte hus. Den ble gitt bort, for det var litt mer bruk igjen i den.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat