Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-20, 09:31   #15
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter dere sofa?

De to treseterne mine ble kjøpt i forrige århundre, 1999. BB&Italia kjøpt på Verket interiør i grå, som var veldig ny og hipp farge da. Nå har jo nesten alle grå sofa. Jeg har lenge tenkt at jeg vil trekke dem om i en annen farge, men stoffet har holdt seg veldig godt. Nå ser jeg derimot at det begynner å bli ganske slitt, så da er det på tide tror jeg. Er veldig fornøyd med formen og størrelsen, og tenker også miljø og å støtte lokale håndverkere når jeg vil trekke om enn å kjøpe ny. Spørs nemlig om jeg får solgt den brukt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat