Tråd: Ferieønsker
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-20, 07:16   #10
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferieønsker

Nå er jo ikke jeg gift lenger, men vi var veldig ulike når det gjaldt ferieønsker og reisemål. Bortsett fra å dra på hytta, da. Det likte vi begge, og gjør det faktisk fremdeles. Drar på hytta sammen, enter alene eller sammen med barn og barnebarn. Ellers er eksen en urban type som liker å slappe av på kaféer, være litt på stranda, oppsøke steder hvor det spilles musikk og eller rusle rundt i et avslappet tempo. Min optimale ferie er mer aktiv, helst med vandring rundt i et eller annet fjellområde, eller i det minste en diger park til å løpe i ved storbyferie. Jeg blir stresset og desperat av å ligge på en strand, og selv om jeg kan finne glede i å rusle sakte rundt i en fremmed by, så må jeg har noe mer aktivitetskrevende i tillegg. Men hytta funker, altså!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat