Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-20, 21:34   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du komplimenter til fremmede folk?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det er jo bare hyggelig, men jeg er for sjenert til å si noe selv.

Jeg tenkte nok det samme før, men så har jeg jo sett at folk blir så glade. I dag kommenterte jeg en fremmed dames Birkenstocksandaler med gullspenner, men det er fordi jeg akkurat har kjøpt slike selv, og jeg måtte høre om de var gode å gå i.. Hun bekreftet det, men så først litt perpleks ut. Vi var inne på et restaurant-toalett.

Når jeg tenker meg om, kommenterer jeg høylydt andre folks hunder også. :roll: De legger jeg alltid merke til fordi vi hadde hund før, men den er død nå.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat