Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-20, 14:51   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.719
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker du best med kjøkkenet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Dere med side-by-side-kjøleskap, kan dere fortelle mer?

Plassen der kjøleskapet er "for stor" til bare vanlig kjøleskap, men for liten til et høyskap til, så jeg vurderer et side-by-side. For min del er det alfa og omega med god nok plass inni kjøleskapet, det ville være helt krise med for smalt kjøleskap, så man ikke f.eks. får plass til en kake.

Jeg har dypfryser i kjelleren, så er mindre opptatt av plassen i fryserdelen. Den vil nok helst bli brukt til pålegg, tomatsausrester og smoothieingredienser, tenker jeg.

Bruker dere vanndispenser og isbitfunksjoner?
(Jeg ser for meg nei til vann, ja til isbit.)

Vi hadde det der vi bodde før, og jeg elsket det! Brukte isbit- og knust is-funksjonen mye. Det var samme plassen i kjøleskapet som det vi har nå, med et standard, enkelt kjøleskap, etter det jeg kan huske i alle fall.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat