Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-20, 00:04   #907
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Klasseturen til mellomste. Dei måtte avlyse den opprinnelige planen (London) og har nå komen opp med nokre dagar i Trondheim. Mellomste vil ikkje vera med og har gitt beskjed om dette. Ho vil heller bruke pengane på ein hyttetur med "gjengen" No kjem det fram at ho ikkje får pengane ho har jobba for, tilbake. Me snakker ikkje om fellesarrangement, men det som ho har jobba inn aleine. Dei legger hennar penger inn i fellespotten i staden for.

Eg er så sint, og har enno ikkje svart, fordi eg må ha eit fornuftig svar å komme med, ikkje eit som er skriven i sinne.

Det er sånn jeg er vant til at det fungerer, og såvidt jeg vet det eneste som er riktig med tanke på gratisprinsippet. Frøkna valgte å ikke bli med på klasseturen i 10.; vi krevde ikke pengene hun hadde bidratt med.