Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-20, 11:17   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg må ha et kræsjkurs i komposisjon (enkelt!)

Jeg husket plutselig på denne, og innkalte musikeren. Som sa: -Dette kan jo du svare på, mamma.

Og det kan jeg jo. Honda har svart allerede. Det er c-dur - og bare de hvite tangentene på et hvilket som helst keyboard-instrument.

Og takket være denne tråden har jeg nå sittet en halvtid foran flygelet og spilt det som har falt meg inn over disse akkordene.
Så o du ikke fikk så mye hjelp av meg, fikk jeg litt musikalsk adspredelse på formiddagen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat