Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-20, 10:59   #447
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg er smått irritert på kollegaer som styrer mye med noe som tydeligvis involverer meg. Lange samtaler på mobil inne på kontoret, samtaler seg i mellom i leiligheten til beboer, meldinger på mobil og halve setninger seg i mellom mens vi er samlet på fellesarealet, og på forespørsel om hva som skjer så får jeg "ingenting egentlig" - og jeg ser jo at det ikke stemmer. Jeg regner med at det omhandler den stillingen jeg skal vikariere i fra neste måned. Det hadde vært så mye fair om de kunne si det i så fall.

Bobbelur er ikke aktiv