Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-20, 00:15   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til koronabursdag mid-mai, 11-åringer

Jeg har ikke noen gode tips, men følger. Mine umiddelbare tanker er at barnebursdagen vår utsettes/og eller det blir en alternativ løsning,med å bruke litt ekstra penger på noe han ønsker seg. Jeg håper ikke min 10 åring blir bedt i en stor bursdag (over 5 stk) før sommeren. Det hadde satt oss i en vanskelig posisjon. Så mitt forslag er altså en bitteliten bursdag med de aller nærmeste, ute. Jeg ville feks servert pølser, godtepose og ispinner. Og sagt at alle kunne feks ta med sparkesykkel. Mer en playdate med avstand . Jeg tror ikke mellomtrinnet er åpnet på skolen, og ville ha avventet. Det er noe med forventningene til ungene også. De kan jo bli veldig skuffet, hvis det plutselig ikke blir slik de forestiller seg.

Sist redigert av Trulte : 03-05-20 kl 00:21.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat