Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-20, 14:45   #103
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Korona - smittesporingsapp

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Den der "vi vet hvem vi har vært i nærheten av i mer enn 15 minutter" er faktisk mer vrien enn man tror. For det tar litt tid fra smitte til man blir syk, og da kan det faktisk være litt vanskelig å huske hvem man har hengt med. For mitt tilfelle, som har vært igjennom den samtalen, så var det vanskeligere enn jeg trodde. De mest åpenbare som familien og de nærmeste kollegaene var greit. Men når man sitter i åpent landskap og folk roterer på plassene er det ikke lett å vite nøyaktig hvem er det man har sittet i nærheten av de siste dagene. Og så har man kanskje en kaffeprat man ikke tenker nevneverdig over, og hvem er det nå man har vært i nærheten av i kantina? Det var mye vanskeligere å nøste tilbake i hvem jeg kunne ha smittet og hvem jeg kunne vært smittet av enn det jeg trodde.

Jeg har verdens dårligste hukommelse, så jeg ville sikkert ikke klart å huske halvparten om jeg hadde prøvd. Jeg er slik som ikke merker om en kollega har klippet seg. Det er ikke at jeg ikke bryr meg, jeg bare kobler ikke...