Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-20, 10:57   #478
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvis ungene dine ikke har vært i kontakt med andre på ukevis, ingen av dere har symptomer og dere holder avstand så mener jeg at dette burde være helt greit. Spesielt hvis dere er utendørs, men innendørs også. Det er vel minimale sjanser for at noen av dere skal ha smitte i dere.

Ja, jeg er den som er mest utagerende, siden jeg handler (både for oss og foreldrene mine) og er på kontoret innimellom. Husbond og barn har ikke sosial omgang med noen. Men jeg er også den som er nede hos foreldrene mine og hjelper dem med TV, nettverk, iphone-oppsett og hvahardu, så det er jeg som representerer den største smitterisikoen for dem.

Vi har bevisst ikke hatt lekekamerater for barna pga. foreldrene mine; det er så fort gjort å glemme seg for ungene som er vant til å være innom der hver dag. Men de har vært utrolig flinke, og holdt avstand hele tiden. Både barn og besteforeldre.