Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-20, 23:20   #11
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korona - smittesporingsapp

Har skrudd av stedstjenester på det meste, jeg går også inn og regulerer hva apper får tilgang til om jeg logger på med Facebook, og skrur av det jeg kan. Men apper og sånt kan slettes. Jeg synes myndighetsovervåkning av befolkningen er verre. Fordi det allerede snakkes om at det er så kjekt så det må vi beholde og bruke til annet, fordi vi allerede har sett at samtykke settes til side for det noen definerer som «edle» formål (feks mener Kreftregisteret de er så opphøyet at samtykke kan tilsidesettes), fordi det vi tillater nå vil brukes som «legitimering» til overvåking av statssystemer både i Norge i framtida og i land vi ikke ellers ønsker å legitimere styresettet til. Det er jo utvilsomt digg for Kasakhstan og Nord-Korea at Norge samler bevegelsesdata for hele befolkningen i en sentral base. Hei, da må det være greit at vi gjør det også, osv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat