Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-20, 20:09   #516
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.697
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har sett hele Unorthodox og er sjokkert over den jødiske verden som framstilles. Så kvinnediskriminerende. Så mannsødeleggende.

Jeg har også nettopp sett denne, og ble veldig fengslet. Så totalt fremmed fra min verden. Og fantastiske skuespillere!

Har også akkurat sett ferdig en annen miniserie, Self made, likte den også veldig godt. Den er basert på en sann historie, og handler om den første fargede kvinnen i USA som ble millionær ved å jobbe seg opp på egenhånd, fra grunnen av. Veldig imponerende. Slike miniserier passer meg veldig bra, jeg går fort lei av serier som går over mange sesonger. Så tar gjerne imot tips om flere!

Mannen og jeg har forresten også nylig sett serien The Boys. Heeeeelt annen sjanger, men ganske så fornøyelig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-04-20 kl 19:48.
My er aktiv nå