Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-20, 13:36   #154
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg snakket med spes.ped til Storebror i går, og hun forstår ikke hvordan de skal greie å holde smittevern-hensynet oppe, hvis alle elevene skal tilbake rett over påske. I klassen til Storebror greier de ikke få 1 meter mellom elevene inne i klasserommet en gang, pga klasserommet er lite og klassen er stor. I garderoben er det sild i tønne, osv osv.

Så jeg er veldig spent på hvordan det blir over påske, jeg tror at det er større sjanse for at det åpner for småskolen, for da kan de fordeles utover hele skolen (men er det da nok voksne til å dekke alle gruppene?) eller at det blir annenhver dag/halv dags opplegg, men det blir jo mer rot for endel, tenker jeg.

Så nei, jeg aner virkelig ikke.

Og hva skjer hvis smitten får rot på skolen, og alle voksne er hjemme syke, eller i karantene?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat