Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-20, 10:02   #473
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.935
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ser på utrolig sukkersøte Good Witch, som selvfølgelig er heeeelt ute på intetsigendefronten men fullstendig tematisk ufarlig.

Andre jeg har frest meg gjennom i det siste (vært syk mye i vinter ) : Outsider, Tom Clancy´s Jack Ryan (serie), Altered Carbon, Thorne, Harry Bosch, Mindhunter

Av andre tanketommer serier jeg følger med på/ser etterhvert som de kommer er
Manifest, Rookie, FBI, Picard, 9.1.1. Og blacklist når jeg er i humør.
Jeg ser Safe igjen, den har jeg uansett helt glemt hva handlet om siden sist jeg så den

Også ser vi egentlig på How to Get Away With Murder i fjerde sesongen et sted men er litt kjei av den.

Hvis dere vil se en morsom og litt overraskende film anbefaler jeg på det aller, aller varmeste Knives Out! Den er litt saktegående i begynnelsen men hold ut

m^2 er ikke aktiv