Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-20, 15:25   #11
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #5

Her er det som vanlig kaos i middagene.
To veldig kresne unger, som ikke spiser det samme seff, og meg på lavkarbo, da blir det sånn.

Så lavkarbo lasagne på meg (lagde en stor form, da er det tre middager til fryseren også), vanlig lasagne på kjæresten (rester blir sendt med han, så er en middag eller to til uka sikret), Storebror får hamburger, Bonusgutten skal vel ha kokt grillpølse som vanlig, og Lillesøster har smisket seg til tomatsuppe.
Så middagslaging blir litt kombinert med mealprepp.

Og andre tenker sikkert "dån", men her er det blitt normalen, lager akkurat nok til Storebror og bonusgutten, Lillesøster får spise rester til lunsj i morgen, tenker jeg.

Men i morgen blir det felles middag på alle, minus bonusgutten, han slår vel til med grillpølse igjen. *ler* Da blir det kylling, grønnsaker, potet og saus. Da spiser Storebror bare kylling, jeg kylling og grønnsaker, og de andre kylling, grønnsaker og poteter.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv