Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-20, 14:32   #92
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Beklager, men det er ikke mitt inntrykk at de som jobber i Udir har noen realistisk oversikt over hvordan skolehverdagen er. Det meste som kommer derfra bærer preg av at de tror at gjennomsnittselevene møter på skolen med glede og iver hver dag og sitter som tente lys og gleder seg til å lære.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Enig med Stompa, ofte har jeg dessverre et inntrykk av at representanter fra Udir er de med minst innblikk i skolehverdagen. Jeg håper gruppen fungerer etter planen, men kjenner jeg er litt mismodig.

Jeg har god tro på at det ikke er noen som er mer egnet enn sentrale utdanningsmyndigheter til å gjøre en slik vurdering. Men at det er fryktelig vanskelig å skaffe til veie et solid kunnskapsgrunnlag på så knapp tid, er det liten tvil om.