Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-20, 12:46   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes likevel det er rart at det ikke er noen fra skoleverket i denne gruppa. De bør jo ha med noen som kan si noe om hva som er praktisk gjennomførtbart av begrensninger og tiltak.

Utdanningsdirektoratet har gjennom sitt nettverk tilstrekkelig oversikt over det, tenker jeg. Dette blir en ekstremt hurtigarbeidende gruppe, så tid til å utrede grundig hvert eneste scenario og treffe noe som funker for alle de ulike skolene, er det jo ikke. Derfor forstår jeg godt at denne gruppa er smalt sammensatt av de med overordnet ansvar, i stedet for en bredt sammensatt gruppe med representanter fra ulike deler av sektoren(e), slik vi er vant til i annet utredningsarbeid. De må ha overblikk og jobbe effektivt.