Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-20, 12:13   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg tror også de kommer til å åpne for barnehagene og de yngste barna først, og jeg tenker det er fornuftig. Det vil redusere belastningen på familie og arbeidsplasser også, og det er ikke helt ubetydelig i den situasjonen vi er i nå. I tillegg til alle barna som er små og ikke har det greit. Det vil også hjelpe for eldre barn i familier med mange små barn som bor trangt og nå ikke får jobbet noe som helst med skolearbeidet.

Jeg er veldig lettet over at de har satt ned en egen ekspertgruppe for å se på hvordan man kan drive skole med smitteverntiltak i tiden som kommer, for jeg er uhyre bekymret for å ha skolene stengt både for barnas ve og vel og for læringsutbytte. Jeg er ikke bekymret for egne barn annet enn at de savner skolen, men det er mange elever langt opp i videregående skole som ikke greier lære seg noe som helst slik det er nå, i tillegg til at de har en vanskelig hjemmesituasjon.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat