Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-20, 22:14   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Handler dere mat på nett eller i butikken?

Jeg har handlet mat på nett helt siden det kom. Prøvd både marked.no (nedlagt), kolonial.no (dårlig utvalg) og meny.no. Foretrekker sistnevnte. Veldig få feil og ekstremt sjelden dårlig kvalitet, kjapp til å rette/betale tilbake om noe ikke er som det skal. Greit å kontakte dem enten via chat eller telefon. God kontroll på avtalt leveringstidspunkt og de bærer helt opp (bor i bygård uten heis). Kan være annerledes nå pga mer å gjøre, men jeg henter gjerne nede hvis det er til hjelp for kapasiteten. For det er det store problemet nå: Det tar veldig lang tid å få varer. Fra før-korona pleide jeg å bestille for levering nestes dag. Nå opplevde jeg å måtte vente 13 (!) dager. Har derfor måttet gå ufrivillig i butikken. Er heldigvis ikke i karantene, men foretrekker så absolutt å holde meg borte fra butikken nå.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat