Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-20, 08:31   #81
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Jeg tenker at det er viktig å leve så "normalt" som mulig, og gjøre sitt for å holde samfunnet i gang (med noe hyppigere håndvask enn det som er vanlig). Men jeg hadde ikke reist til Roma nå. Blant annet fordi DU faktisk kan være den som sprer smitte på et fly (ref at du har syke kolleger, som jeg antar du har hatt omgang med før de ble satt i karantene).

Vi skulle egentlig til Roma i mai, og har avlyst turen. Og så skulle vi til Alpene med svigermor i sommer, og vurderer hva vi skal gjøre (siden hun er 80 år og dermed i risikogruppen, selv om hun ikke har lungeproblemer og sjelden er syk).

Målet nå må jo være å stoppe smittespredningen, og da kan man ikke leve helt som normalt. Det går rett og slett ikke, hvis vi skal holde viruset i sjakk frem til de får utviklet en vaksine. Ryktene sier at Israel regner med de har vaksine om ca. 90 dager, så får vi jobbe med smittevern frem til det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat