Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-20, 10:47   #323
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg kjenner at jeg er sjeldent forbannet nå. Hvis det virkelig er tilfelle at forfatterne av denne boken fikk trukket sin invitasjon om å snakke om boken sin etter at ledelsen hadde snakket med Giske, er det jo en direkte og veldig problematisk sensur. Jeg kjenner at jeg må si det høyt, selv om det betyr at jeg ikke kommer til NRK i overskuelig fremtid: JO, GISKE HAR BEDREVET SEKSUELL TRAKASSERING!

https://www.dagsavisen.no/debatt/kom...rond-1.1673229

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat