Tråd: Vinterferie
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-20, 11:54   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Jobber også hele uka. De to yngste har reist til besteforeldre og søskenbarn på Sunnmøre, eldste er på tur til Spania med fotballaget.

Siden det bare er meg og mannen hjemme hele uka har vi planer om å jobbe inn litt timer, spise ute en kveld eller to, trene når vi gidder, og ellers ligge i sofaen med bena på bordet og binge serier. Jeg bruker aldri å ta meg fri i vinterferien. Jeg trenger å spare de feriedagene til sommeren, jeg har mer behov for fire ukers sammenhengende sommerferie. De siste fem dagene som er igjen sparer jeg da heller til jul, og en eventuell langhelg på høsten. Ungene er over den alderen da noen må være hjemme og passe dem. Ofte har de gjort som i år, dratt på besøk til besteforeldre, ellers har de bare vært hjemme, sovet lenge, hatt ubegrenset skjermtid, hengt med venner og nytt friheten.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-02-20 kl 12:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat