Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-20, 19:46   #144
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #5

https://juliesmatblogg.no/2019/03/01/the-stew/

Å. Herre. Min. Hatt. Så. Godt.

Jeg er stappmett. Det SER ikke så wow ut. Som en helt vanlig gryte, liksom. Det HØRES ikke så wow ut. Når du leser oppskriften. Men det er det. Jeg vet ikke hvorfor. Men Oh. My. God.

Jeg gjorde noen bittesmå justeringer. To løk, ikke én. Light-kokosmelk. Gikk helt fint. Ble likevel kremete og god. Mer salt, litt kyllingfond i tillegg til grønnsakskraft, mer lime, sukker. Lot grønnkålen koke en stund. Ellers blir den fort stikkete i konsistensen.

Husk å mose mesteparten av kikertene. Det gir en deilig konsistens. Brukte bare potetstapper.

Hyacinth er ikke aktiv