Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-20, 09:54   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En dag i din hunds liv?

Hva slags hund har dere?
Vi har en Staffordshire Bull Terrier på straks 5 år.

Når står den opp og legger seg?
Han står opp og legger seg samtidig med oss, men det er fordi han sover (helt frivillig) i bur på soverommet vårt. Han venter på at vi skal legge oss. Hvis han kunne bestemme døgnrytmen så hadde han lagt seg 22-22.30 og stått opp kl. 9.

Hvor mye spiser den?
Han spiser cirka 350 g med VOM og tørrfor. (2/3 er VOM)

Når og hvor lenge går dere tur?
Vi går en tur på mellom 10-20 minutter før vi går på jobb. Eldste er hjemme hver dage i midttimen sin og slipper han ut en tur i hagen hvor de leker litt. Det samme gjør minsten og jeg når vi kommer hjem fra jobb. På kvelden får han en tur på 30-60 min alt etter som. Han får sin siste do-tur rett før vi legger oss, det er bare i hagen. I helgene varierer det mer.

Hvordan og hvor ofte trener dere ellers?
Vi trener ikke noe fast, men holder på med lydighet flere ganger i uka.

Hvor mye bruker dere på frisør, dyrlege, utstyr og lignende?
Han har så kort pels at vi driver ikke med pelsstell. Han er hos veterinær en gang i året til sjekk, ellers har vi ikke vært mye der. Utstyr bruker vi ikke så mye penger på ut over det vi skaffet oss når han kom til oss. Han kom forøvrig med masse utstyr, det var noen som eide han i 3 uker før oss.

Hunden vår er blitt veldig lik oss, selv om han kjeder seg fort. Han vil gjerne ha oppmerkosmhet hele tiden i helgene når vi er hjemme. Han trenger hjernetrim, ellers blir han litt slitsom. Men jeg synes han tilpasser seg oss. Eller kanskje det er vi som tilpasser oss han?


Sist redigert av Anne C : 27-01-20 kl 11:36.
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat