Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-20, 17:55   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.494
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De beste og mest plasseffektive ferieplaggene

Mitt favorittreiseplagg ein en jeanskjole fra Isabel Marant Etoile. Den er dessverre flere år gammel og ser ut til å være utsolgt over alt. Det er denne: https://www.bergdorfgoodman.com/p/is...-prod113120108

Er også veldig glad espadrillos. Veldig mange fine og kule fra Soludos. Jeg kjøpte i fjor med champagneflaske på. Sååå fine. De går bra til byvandring i mange timer, turer i naturen om det ikke er for bløtt, sykling etc. Jeg bruker stort sett bare disse og flip flops på ferier.

Ellers har jeg en del sånne slenge-over-bikinien-kjoler som er fine nok til sightseeing på varme dager mens ellers til og fra stranden. De krøller ikke og hvis man pynter dem opp med et kult smykke, kan de til og med gå som kjole på kvelden.


Sist redigert av liefje : 12-01-20 kl 18:26.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat