Sv: Juletråden 2019
Ja, da var julen over for denne gang, i alle fall her i huset, vi ryddet vekk julepynten i dag. Ungene har knust pepperkakehuset, og vi har spist så mye vi orket av det som er igjen av julekaker, og drukket opp resten av julebrusen. Det ble en veldig fin, koselig og avslappende jul, passe dose ro og fred, passe dose familie, og det ble akkurat slik det skal være. Alle fikk julegaver de ble veldig glade for, og i tillegg fikk vi en svært gledelig nyhet om noen i familien. Jeg føler meg utrolig heldig. 
Men jeg har allerede forberedt noe til julen 2020. I år fikk nemlig jeg og mannen overraskende tilsendt en adventskalender fra et vennepar i utlandet. Min venninne hadde sydd 24 kalenderposer i fint, fargerikt stoff, og oppi hadde de puttet ulike småsjokolader fra deres hjemland, en hver til meg og mannen, for hver dag. Så jeg har bestemt at jeg skal sende kalenderen i retur neste år, og fylle den med noe tilsvarende til dem. Har lagt inn en påminnelse i kalenderen min den 1.oktober, og til og med vært framsynt nok til å skrive hvor jeg har gjemt kalenderposene. Så da bør jeg vel greie å få det til.
Andre som har noe de vil huske på eller forberede til neste jul allerede? Noe som skal kjøpes på salg, eller fått gaveideer som ikke må glemmes, eller tanker om ting som skal gjøres annerledes, som det er lurt å notere ned?
Sist redigert av My : 05-01-20 kl 22:41.
|