Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-20, 17:32   #286
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haddy og boka

Det er vel generelt slik at man som offentlig person må regne med at ting du gjør vil påvirke mennesker ønsker å kjøpe produktet ditt, uansett om de to tingene ikke var direkte relatert. For min del er det iallefall slik at dersom en skuespiller jeg misliker spiller hovedrollen i en film, så tar det fra meg lysten å se den. Det er så klart aspekter ved det som nå gjerne kalles "cancel-culture" som jeg ser på som nokså umodent og overreaksjoner, men jeg må vel si at jeg også synes at det er veldig veldig greit at mennesker med makt ikke lenger automatisk kan tro at de kan misbruke denne makten uten konsekvenser for dem selv.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat